מבני ברק השוקקת ועד תל אביב הסואנת, יש עיר אחת פחות מוכרת בישראל שהופכת לבירת העסקים, הקניות והבילויים של המדינה – רמת גן. ממוקם רק 8 ק"מ מזרחית לתל אביב, רמת גן היא מגה עיר צומחת במהירות של 171,000 תושבים.

העיר המודרנית רמת גן קיבלה מעמד של עיר בשנת 1968, ומאז ראתה זרם קבוע של תושבים, עסקים ושירותים חדשים. עם צפיפות אוכלוסייה עירונית מהגבוהות בישראל, העיר הופכת למרכז מסחרי ותרבותי מרכזי במדינה. עם כלכלה מקומית משגשגת, קניות ובילויים ברמה עולמית, פארקים ציבוריים שופעים ומגוון מוסדות חינוך ותרבות, רמת גן היא יעד מקיף לכל מי שמחפש לחקור את היופי והתרבות של ישראל.

רמת גן, המכונה באהבה על ידי התושבים "העיר הכתומה" בשל פרדסי התפוזים הרבים שלה הנראים לעתים קרובות למרחוק, היא יעד אטרקטיבי עבור אנשי עסקים ותיירים כאחד. העיר ידועה בשוק בורסות היהלומים הגדול והידוע שלה, מה שהופך אותה ליעד מועדף על אנשי עסקים בינלאומיים. מאוכל ועד אופנה, בידור וחינוך, רמת גן היא היעד המוביל עבור מבקרים ותושבים לעשות קניות ולחוות את כל מה שיש לעיר להציע.

נערות ליווי ברמת גן
הרחוב הראשי של העיר שופע מסעדות פופולריות, כיכרות קניות מפוארות ומגוון מקומות בילוי. לאורך רחוב בר אילן, אחד הרחובות הארוכים והמפורסמים ביותר ברמת גן, יכולים מקומיים ומבקרים כאחד לסייר במסעדות הטרנדיות ביותר, לקנות את מוצרי המעצבים העדכניים ביותר, או לצפות במופע באחד מאולמות המוזיקה או התיאטראות הרבים.

עבור אלה המחפשים חוויה שלווה יותר, העיר היא ביתה של קהילה אמנותית עשירה ותוססת. מוזיאון האצ"ל לאמנות, הממוקם בסמוך לרחוב בר אילן, מציג מגוון אמנים אירופאים ומזרח תיכוניים בתערוכות מתחלפות. בנוסף, המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב מציג מגוון מופעי תיאטרון, קונצרטים חיים והרצאות בכל ימות השנה.

גם העיר רמת גן פרועה בספורט, והבית של הסניף הישראלי של ארגון מכבי. מעט ממערב לעיר נמצא אצטדיון בלומפילד, בו משחקת מכבי תל אביב את משחקי הבית שלה, והאצטדיון עמוס באוהדים בכל יום משחק. הצופים יכולים גם לבקר בוועד האולימפי הלאומי של ישראל כדי לקחת חלק בסדנאות ומשחקים, או לצפות במשחק על חוף הים בהיכל הספורט ברמת גן.

מלבד חיי המסחר והתרבות השוקקים שלה, רמת גן היא גם ביתם של מספר פארקים יפהפיים ונופים טבעיים. מפארק הירקון, אזור הבילוי החיצוני הגדול ביותר בעיר, ועד לפארק רמת גן הנושא את שמו, מבקרים בכל הגילאים יכולים לסייר בשבילי טבע, לגלות חיות בר, או פשוט ליהנות מרוח הקיץ תוך התפעלות מהנוף היפה של קו המים של העיר.

רמת גן היא עיר מודרנית ותוססת המשלבת ללא מאמץ את הקלאסי עם העכשווי. משוק בורסת היהלומים העולמי ועד חנויות ובילויים מקומיים, העיר הופכת במהירות ליעד מספר אחת עבור אנשי עסקים ותיירים כאחד. עם שילוב ייחודי של תרבות תוססת, היסטוריה עשירה ונופים יפים, רמת גן היא אחד מיעדי החובה של ישראל.