בחברה של היום, סקס כבר לא בהכרח נתפס כטאבו. אנשים מדברים בפתיחות רבה יותר מאי פעם על מין, הן בפרטיות והן בפומבי. עם זאת, כשמדובר בסרטי סקס, נראה שאנשים רבים עדיין מותחים קו בחול. אפילו המעריצים הגדולים ביותר של קולנוע המיינסטרים מתקשים לעתים קרובות להבחין בין מה שנחשב ל"סרט סקס", לבין מה שנתפס כהפצה הוליוודית רגילה.

סרט סקס מוגדר כסרט המתמקד אך ורק בנושאים מיניים או הכולל תוכן מיני מפורש. סרטים מיניים מפורשים קיימים מאז סוף שנות הארבעים, בתחילה בבתים תת-קרקעיים או בהקרנות לילה מאוחרות. הפקות מוקדמות אלה כללו בדרך כלל צורה כלשהי של תוכן רך או הארדקור, בדומה למה שנמצא באינטרנט כיום.

בסוף שנות ה-60 וה-70 הופיעו סרטים מפורשים מאולפנים הוליוודיים גדולים כמו האחים וורנר. בעוד שסרטים אלה הכניסו ספין נוצץ יותר ברמה מסחרית לסרטי סקס, הם עדיין הציגו נושאים ותכנים שרוב קהל המיינסטרים לא היה רגיל לראות באותה תקופה. בעשורים שחלפו מאז, חל שינוי הדרגתי באופן שבו קהל המיינסטרים רואה סקס וסרטי קולנוע מיניים מפורשים.

סרטי סקס רבים כיום יכולים להיתפס כאמירות אמנותיות נועזות. לעתים קרובות הם חוקרים נושאים כמו דינמיקה מגדרית, דינמיקת כוח, טאבו חברתי ונושאים שנויים במחלוקת אחרים שנתפסו בעבר כבלתי מקובלים חברתית. בעוד הנושא של סרטים אלה יכול להיות קשה לצפייה לפעמים, חשוב להכיר אותם על ההצהרות היצירתיות והפוליטיות שלהם.

בקצה השני של הספקטרום, יש סרטים כמו "חמישים גוונים של אפור" וסרטי ההמשך שלו, שנוקטים גישה רומנטית יותר לסקס. בעוד שמהדורות מיינסטרים אלה כוללות סצנות בעלות אופי מיני, הן בדרך כלל אינן מפורשות כמו סרטים שיצאו בשנות השבעים או לפני כן. ככאלה, הם נגישים יותר לקהלים רחבים יותר.

בין שני הצדדים הללו של ספקטרום סרטי הסקס, תוכלו למצוא מגוון סרטים עצמאיים מפסטיבלים ומחוצה להם. רבים מהסרטים האלה מופקים בתקציבים קטנים יותר, אבל הם עדיין מתמודדים עם תפיסות יותר עלילתיות ואמנותיות על מיניות. הנושאים והסיפורים המוצגים בסרטים אלה הם לעתים קרובות מעוררי מחשבה ומתוזמנים, ומעניקים לקהל תובנה נחוצה מאוד לגבי המורכבות של הנוף המיני של ימינו.

לא משנה איפה אתה נופל במונחים של מה נחשב סרט סקס, העובדה נשארת כי הם עדיין נתפסים כמקור למתח בארה"ב ובמדינות רבות אחרות. למרות שהדיון סביב סקס הפך פתוח יותר, אנשים רבים עדיין נאבקים עם הרעיון של צפייה בפועל בסרטים שחוקרים אותו ישירות. זה מעלה את השאלה האם סרטי סקס 2sex.co.il עדיין נתפסים כטאבו, אפילו בעידן המודרני.

אולי זה בגלל שהערכים המסורתיים עדיין מכתיבים את האופן שבו אנו רואים מין ותכנים מיניים. או שאולי אנשים פשוט לא מוכנים להתקדם מעבר לרעיון שסרטים מפורשים נועדו אך ורק לערך הלם או לטיטול. לא משנה מה הסיבה, ברור שלסרטי סקס יש וימשיכו למתוח גבולות כדי לאתגר את הדעות הקדומות שלנו על מין ומיניות.

בין אם אתם אוהבים אותם או שונאים אותם, סרטי סקס כאן כדי להישאר. יותר ויותר, תעשיית הקולנוע המיינסטרימית מאמצת סקס וסרטים מיניים מפורשים, מה שנותן לסיפורים ולנושאים האלה פלטפורמה רחבה יותר שבה ניתן לראות אותם ולדון בהם. הגיע הזמן לשקול מחדש את הטאבו האחרון ולתת לסרטי סקס את ההזדמנות שמגיעה להם.