בתקופה שבה השפעות המגפה נמשכות והעולם מסתגל ל"נורמלי החדש", קל להרגיש מחוץ ללופ כשמדובר בפעילויות שרבים עשויים להחשיב כקשורות לחדר השינה. עם זאת, צעצועי מין הופכים במהירות לעמוד התווך בחדרי שינה רבים, וקניות עבורם קל יותר מאי פעם. צעצועי מין מציעים יתרונות רבים – החל מלימוד דרכים חדשות להגביר את ההנאה ומתן הסחת דעת נחוצה מאוד בזמנים מאתגרים ועד מתן דרך חוסכת זמן להגיע לאינטימיות. ההשפעה של צעצועי מין על מערכות יחסים כבר אינה אפופה במידע שגוי או בבושה – למעשה, אנשים מכל המינים מאמצים אותם כדרך להחזיר את הניצוץ ולשבור את השגרה השגרתית.

בשלב מסוים במערכת היחסים שלכם, ייתכן שאתם מחפשים דרכים לתבל דברים בחדר המיטות. בעוד בעדינות מנסה להעלות את השיחה של קניית צעצועי מין עם השותף שלך יכול להיות קצת אתגר, ישנם היבטים רבים שהופכים את זה כל יותר שווה את זה. בתור התחלה, צעצועי מין מאפשרים לזוגות להיות יצירתיים וללמוד אחד מהשני. צעצועי מין נהדרים גם לאותם לילות שבהם אתה מרגיש מבולה פיזית ואין לך כוח ליחסי מין מסורתיים אבל עדיין רוצה קצת אינטימיות.

כשמדובר בבחירת צעצוע המין הנכון עבורך ועבור בן / בת הזוג שלך, חשוב לדעת אילו אפשרויות זמינות. כדי להתחיל, כדאי להכיר את שלושת הסוגים העיקריים של צעצועי מין: ויברטורים, דילדואים, תקעים וחרוזים. ויברטורים נועדו לגרות את העצבים ולספק תחושה מענגת ומענגת. כחלופה לוויברטורים, דילדו מספק תחושה אינטימית ולא רוטטת שרבים מוצאים מענגת. לבסוף, תקעים וחרוזים משמשים לגירוי אנאלי ומגיעים בגדלים וצורות שונות.

השלב הבא הוא לקנות צעצועי מין. עם כל כך הרבה חנויות צעצועי מין באינטרנט עכשיו, אפשר למצוא משהו שיתאים לצרכים שלך. ראשית, חשוב לעשות את המחקר שלך ולדעת מה אתה מחפש. רוצים ויברטור זוגי, חזה צעצוע או מאמן אנאלי? הבנת התכונות והיכולות השונות של צעצועים אלה יכולה לעזור לך לצמצם את הבחירה. ייתכן שתרצה גם לשקול תקציב ואיכות בעת ביצוע הבחירה שלך.

בנוסף, יש לקחת בחשבון אמצעי בטיחות בעת בחירת צעצועי מין. חשוב לרכוש צעצועים רק מחברה בעלת מוניטין. בדוק אם יש חותמת אישור מארגון בטיחות, כגון UL, Good Housekeeping או הוועדה לבטיחות מוצרי צריכה, מכיוון שארגונים אלה יקבעו תקני בטיחות וגם יגנו על זכויותינו כצרכנים. יתר על כן, חפשו צעצועים העשויים מסיליקון ברמה רפואית או מחומרים אחרים הבטוחים לגוף.

כשאתם קונים צעצועי מין, אל תשכחו לקחת בחשבון את רמת הנוחות שלכם. אתה יכול לבחור צעצועים דיסקרטיים בגודל ובצליל. חברות צעצועי מין רבות מציעות כיום גם אריזות דיסקרטיות, כך שלא תצטרכו לדאוג שהצעצועים שלכם ייראו על ידי שותפים לבית או עובדי משלוחים. ייתכן שתרצה גם לחשוב על לבישת כפפות בעת השימוש בצעצועי מין כדי לעזור להפחית את הסיכון לזיהום, מכיוון שצעצועים מסוימים עשויים להכיל רעלים או אלרגנים שיכולים לגרות את העור.

חשוב לקחת את הזמן לא רק לחקור את הסוגים השונים של צעצועי מין זמינים, אלא גם להרגיש בנוח עם תהליך השימוש בהם. ככל שהשימוש בצעצועי מין גדל, כך גדל מגוון האפשרויות הזמינות. בין אם זה ויברטורים, דילדואים, פקקים, חרוזים או משהו אחר, יש צעצוע מין לכל גוף. הדרך הטובה ביותר לגלות מה עובד בשבילך היא לחקור את האפשרויות השונות, לקרוא ביקורות של אלה שניסו אותם, ולדבר עם איש מכירות ידע.

אתר מומלץ www.escort-outcall.net
קניית צעצועי מין היא לא תהליך קל, אבל אין להכחיש שזה יכול להיות מרגש. עיסוק בהנאה עצמית וחקירת הגבולות והגבולות שלך יכולים להשפיע לטובה על איך אתה מרגיש לגבי עצמך והמיניות שלך. אז קחו הפסקה מהמונוטוניות של חיי היומיום וגלו את עולם צעצועי המין. עם המידע הנכון וקצת מחקר, אתה יכול להיות בטוח למצוא את הצעצוע המושלם שייתן סיפוק ורגעים אינטימיים יותר עם השותף שלך.